تبلت Surface Pro از مرحله تأیید استاندارد FCC هم عبور کرده است؟
 
(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN

مایکروسافت دستگاهی را با شماره مدل «1514» به تأیید کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) آمریکا رسانده که به احتمال قوی همان تبلت Surface Pro است.
چند هفته پیش، مایکروسافت بار دیگر تأیید کرد که تبلت Surface Pro با ویندوز 8 پروفشنال در ماه ژانویه سال آینده با قیمت پایه 899 دلار به بازار خواهد آمد. اکنون به نظر می‌رسد این تبلت، بی سر و صدا از مرحله تأیید FCC هم عبور کرده است.
یکی از پست‌های جدید در وبسایت FCC اسنادی را نشان می‌دهد که یکی از محصولات بی‌نام مایکروسافت متعلق است. سر نخ بزرگ موجود، شماره مدلی است که روی برچسب مشاهده می‌شود و «1514» است. شماره مدل تبلت Surface کنونی دارای ویندوز RT، 1516 است. این دو عدد مسلماً نمی‌توانند به طور اتفاقی شبیه هم باشند.
علی‌رغم برخی مشکلات فنی که تبلت Surface با آن مواجه شد، مایکروسافت امیدوار است Surface Pro تجربه بهتری برای کاربران باشد؛ هرچند قیمت بالای آن شاید اولین مشکلی باشد که کاربران با آن مواجه می‌شوند.
بقیه اسناد فاش شده فقط نشان می‌دهد که «1514» دارای نوعی وای‌فای 802.11n و پشتیبانی از بلوتوث خواهد بود. با این حال، برچسب FCC نشانه خوبی است که نشان می‌دهد مایکروسافت تاریخ اعلام شده برای عرضه تبلت خود را به تعویق نخواهد انداخت و Surface Pro را همین ماه آینده عرضه می‌کند.
همان‌طور که قبلاً هم گزارش شده، نسخه 64 گیگابایتی Surface Pro قیمتی معادل 899 دلار خواهد داشت و نسخه 128 گیگابایتی آن هم 999 دلار خواهد بود. هیچ‌کدام از این دو تبلت به طور پیش‌فرض دارای تاچ‌کاور و یا تایپ‌کاور نیستند؛ اما قلم دیجیتال Surface را دارند که دارای «فناوری پیشرفته خازنی و دیجیتالی» است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 222
بازدید کل : 18945
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->